Podivny koniec list-u dec-l

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Wed Jul 24 08:54:47 CEST 1996

> Ja bych neoznacil tuto diskusi za off-topic (a to jsem pomerne silny
> zastance, aby se debata v teto konferenci vratila tam kam patri). Zacali
> jsme o tom, zda a jakou odpovednost ma clovek, ktery v konferenci
> prezentuje svuj nazor a nekomu jinemu se to nelibi a je neni schopen k
> vyreseni teto situace pouzit cestnejsiho zpusobu nez pravnika. Vy jste mu

Pokud vim tak povaha Email-u je takova ze nelze s urcitosti prokazat kdo
je odesilatelem mailu . Takze pokud na Vas nekdo bohaty postve pravnika
muzete z toho vyklickovat ne prave cestnym, ale jednoduchym zpusobem.

> totiz v pripadnem spachani trestneho cinu ve sve konferenci nezabranil.
> Co az si pravnik vzpomene a bude zalovat i moderatora konference, ze

Konference je nemoderovana a navic jestli to je pomluva nebo ne muze urcit
jedine soud - nikoliv moderator.

> umoznuje sireni pomluv a tim poskozeni firmy napomaha a je dety
> spolupachatel ?

Tezko by prokazoval vedomou spolupraci.

> Debatujeme tedy o problemu, ktery nyni hybe celym internetem. Kdo je za
> co odpovedny, kdo je opravnen nekoho od nekad vyhazovat, kdy je opravnen
> zabranit mu pronest vlastni nazor - vlastne resime jak je to s
> nemoznosti, moznosti nebo nutnosti cenzury. To je vec, ktera se spravy

Myslim ze zavest cenzuru je technicky neuskutecnitelne - a navic je to naprosty
nesmysl. Spis mi to pripada jako snaha zavest jakysi zpusob autocenzury -
- dejte si pozor na jazyk, nebo budete mit problemy.

S pozdravem