Podivny koniec list-u dec-l

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed Jul 24 09:40:20 CEST 1996

"8-428.6 Radek Pospisil" <suspi at sh.cvut.cz> wrote:
>  Chcete tim snad rici, ze mne muze firma zalovat za to, co si myslim ?
>  Ja samozrejme chapu, ze pokud budu rikat: "Firma xxx je prasiva.",
>  tak tim muzu firmu pomlouvat a tudiz i poskodit a dana firma mne za
>  to muze zalovat, ale pokud vyslovim pouze svuj nazor tak do toho
>  prece nikomu nic neni, a co se odpovednosti za muj nazor tyka, tak
>  si  myslim, ze jsem za nej odpovedny maximalne ja sam sobe ( i kdyz
>  mozna ani to ne).

Myslet si muzete co chcete. Pokud ovsem verejne hlasate urcity nazor nebo
obvineni (a prohlaseni, ze firma xxx je nespolehliva je spise obvineni), muze
Vas firma zalovat a v pripade nepravdivost obvineni muzete byt odsouzen k
nahrade skody a podobne. Pokud hlasate nazor (nebo obvineni) na konkretniho
cloveka, je to uplne stejne.

Zdravi PavelK