Podivny koniec list-u dec-l

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Fri Jul 26 03:54:57 CEST 1996

IP>Myslet si muzete co chcete. Pokud ovsem verejne hlasate urcity nazor nebo
IP>obvineni (a prohlaseni, ze firma xxx je nespolehliva je spise obvineni), muz
IP>Vas firma zalovat a v pripade nepravdivost obvineni muzete byt odsouzen k
IP>nahrade skody a podobne. Pokud hlasate nazor (nebo obvineni) na konkretniho
IP>cloveka, je to uplne stejne.

IP>Zdravi PavelK

1) Zda jsou informace v konferenci na Inetu verejnym vyhlasenim, je
   prevelice sporne a zalezelo by na tom, kdo by z dvojice v utkani
   zalobce/obhajce oplyval lepsi retorickou vybavou.

2) Spousta prispevku k veci jako by primo vyhledavala nejaky zbusob, jak
   se predem potrestat (rezidua komunistickeho "mysleni").

3) V navaznosti na oba predchozi body - co kdyby si kazda firma opatrila
   jednoho tajneho v burince, ktery by obchazel hospody, a jakmile by
   tam nekdo neco "verejne" rekl proti nejake firme, tak by ho burinka
   okamzite sebrala, odvedla na patricne misto a tam ho ztrestala...?

   Suma sumarum - neni uz toho tady tak casto proklamovaneho sebemrskacstvi
pred tvari VELIKYCH trochu presprilis?

   L. Zajicek