Moje sit a IP adresy

pavrda at bajt.cz pavrda at bajt.cz
Fri Jul 26 03:55:42 CEST 1996

ID>Dne 23 Jul 96 v 3:55, pavrda at bajt.cz uvedl(a):

ID>Jde o IP adresy specifikovane  v RFC1597 nazvanem Address Allocation for
ID>Private Internets.

ID>Konkretne se jedna o tyto adresy :
ID>        10.0.0.0        -   10.255.255.255
ID>        172.16.0.0      -   172.31.255.255
ID>        192.168.0.0     -   192.168.255.255

ID>Zdravi
ID>   Michael Macek
ID>   Czech Net (Luko s.r.o.)
ID>----------------------------------------------------------------------
ID>A az se pripojite, tak proste jen precislujete stroje na IP, ktere vam
> [...]

Jde o dial-up pripojeni jen tak nekdy, kdyz si budu chtit precist
mailbox.

ID>Hadat se "to" nemuze, nebot dokud nebudete pripojen nema s kym a az
ID>budete pripojen budete mit jedinecne IP adresy. O tom, ktery paket kam jde
ID>rozhoduje obvykle router, ktery bude nejlepe u vas a k nemu bude
ID>pripojena jednak vase vnitrni sit a jednak modem pro spojeni ven. Mene
ID>vhodna varianta by byl pouhy bridge k vasemu providerovi. Pak by sice
ID>tato rozhodovani delal az jeho router, zase ale budete mit modemovou
ID>linku zatizenou i "lokalnimi" pakety.

ID>                    S pozdravem
ID>                                Dan Lukes

Ahoj,
drobna potiz je v tom, ze muj provider o tom nic netusi :-))) a navic,
IP adresu mi prideluje dynamicky pro jeden pocitac ... Z vyse uvedeneho
jsem pochopil, ze svoji domenu mam ocislovat treba 192.168.1.1 az
192.168.1.5 a to co mi provider prideli brat jako jednu adresu gatewaye,
za pomoci toho routeru bych pak mohl z libovolneho pocitadla posilat
pakety "do sveta", ale dost tezko by to slo obracene.

                        Dik za radu
                                Jarda Pavlicek
                                pavrda at bajt.cz

P.S.: Na linuxu, to se to dela, ale presvedcit o tom TrumpetWinsock pod
W95 :-)))
---
 þ SLMR 2.0 þ Stvoril jsem te z mrtvol ...               [Frankenstein]