Firewall

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Fri Jul 26 22:38:33 CEST 1996

Marek Antos wrote:

> Mozna se mylim, ale ja jsem slysel a cetl neco jineho. Microsoft pry
> vyhlasil, ze nadale nebude pridavat zadna rozsireni HTML do sveho browseru,

Aha..zadna dalsi ;-))) ne,ze tam zadne nebudou :-) Jak chytre :-)

> ktera by nebyla schvalena W3 konsorciem. Reakce Netscapu v dobe, kdy jsem se
> o to zajimal, nebyla znama; vypadalo to nicmene jako separatni akce MS.

ja uz se divil,ze by se ti dva na necem dohodli. :-)
Ono jejich vzajemna rivalita je videt i na jejich WWW servrech,kde
Netscape vysvetluje proc je o 200% rychlejsi ( server) nez ten od MS
a na WWW Microsoftu zase proc tomu tak neni :-)))

> Osobne se domnivam, ze ze strany MS to byl velice promysleny tah. Na jednu
> stranu velmi polichotil W3, ktere se opet vidi dulezitym a pujde MS vic na

je tu videt,ale jina vec.jak vazne je bran "souboj beta verzi".
Microsoft rekne:"nebudeme pridavat zadna rozsireni" = ne ke stavajicim
produktum
tj. MSIE 2.0,ale k betaverzim MSIE 3.0 !!!! :-)

> ruku, na strane druhe se castecne pojistil proti Netscapu. Nyni je to
> Netscape, ktery jedna proti oficialnim organizacim a porusuje standardy a
> Microsoft je ten hodny.

S 5% mu ani nic jineho nezbyva :-)(spis tak 10% ,max 20%)

> Kdybych si chtel domyslet jeste dale, mohl bych tvrdit neco na ten zpusob,
> ze Microsoftu dochazi dech v soupereni s NS a doplnovani stale novych

Nekde jsem cet,ze Netscape Navigatoru se prodalo 2x vic nez
Microsoft Wordu ;-)))))))

> rozsireni a chce si doprat trochu pauzy. Teto hypoteze trochu nahrava i
> skutecnost, kterou jsem se dnes docetl v News On 'Net Bajtu - v nove bete IE
> 3.0 jsou zavazne chyby, ktere se projevuji jak ve W95, tak v NT.

Zavazne ? Tusim ,ze v BugNetu (ktery je primarnim zdrojem) se pise,ze
je hazard je vubec pouzivat - vasemu OS to nedela totiz  az tak moc
dobre :-(((
(windows95  i NT )
vice viz.
http://www.pacificrim.net/~bugnet/

> Ale stejne je pravda nekde jinde :-)

:-)

BTW:Uz jste videli nove logo MSIE ? viz.
http://www.oeh.uni-linz.ac.at:8001/~chris/HATE/msiexpld.jpg

--
S pozdravem
   Petr Snajdr

This Page is worst viewed with Microshaft Internet Exploder!!