Microsoft Internet Expolorer

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Jun 3 16:35:19 CEST 1996

Michal Krsek wrote:

> No vzhledem k  k nekterym __dost vaznym chybam implementace bezpecnosti v
                                                              ^^^^^^^^^^ co to je ? nejaky novy soft od Micros$oftu ?
nebo to jako,ze tam imlementovali statni bezpecnost ?
;-))))))

> netscape navigatoru si radeji pockam na MS IE 3.0 (nechce se mi kupovat
> deset neckejpu jenom proto, aby si mohli uzivatele zasurfovat).

To by me zajimalo na cem je chces provozovat .Na Macovi ?

Vzhledem k nekterym __dost vaznym chybam  imlementace zabezpeceni OS (win 95 ,NT ..)bych jmenovane  nekupoval jen
proto,ze uzivatele  chteji Operacni system ..to zni asi tak stejne logicky.

jinak nevim ktere chby se ti mysleli a tak tezko odpovedet.Jinak bych radej pouzival opravene verze.
Pokud narazis na JAvu ..neni nic snasihi mnez ji vypnout.Coz se v MSIE (aktualni verzi,ktera je pouzitelna a neni zadna pre
nebo beta) celkem neda ,ze ????

BTW:tak me napada uz eje cesky UpDate do windows95 na ochranu pred bugem,ktery umoznuje komukoli prochazet se via Internet
na vasem lokalnim HDD.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr