Talk a InterNet

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Jun 3 16:53:52 CEST 1996

Ladislav DOBIAS wrote:

> Ahoj,

> "Primo" - viz konec dopisu.

> Hmm, tady je problem asi ten, ze u nas (CVUT FEL) je hlavne Novell, a
> tam (unixovsky) talkovat moc nejde.

Je mozne mit na Novellu fingerd a ted nevim jiste - mozna,ze neco takoveho  je,ale ja o to nevim
Slo by udelat i talkd.
Staci jen hlidat ten spravny port jako NLM modul a v pripade zadosti o talk poslat message (takovy ten radek nahore nebo dole
v DOSu nebo okno ve Windows) a volany by si pustil talk a navazal spojeni.jednoduche ne ?
A pritom by to slo vyresit i tak,ze volany by fungoval pres IPX a volajici pres TCP/IP ;-)))))))

> Moc do toho nevidim, a proto do toho mluvim  :-)

:-)

> Take jsem slysel, ze se budou po Praze spojovat vysoke skoly
> Novellem. Kvuli tomu se take pry precislovavaji segmenty napr. na
> Strahove. Nevite o tom neco vice?
>
> To by pak tedy slo talkovat i pomoci IPX, ne?

v lokalni siti s IPX talkovat jde.na internetu je k tomu i patricny soft,ale uz nevim kde (novell jesem opustil relativne
davno)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr