Proc Microsoft nedela porty na Unix ?

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Tue Jun 4 13:33:13 CEST 1996

Kamil Kukura wrote:

> Word, Excel, a ine hracky ako Delphi a rozne hry..

dobre.Ok.mluvili jste natdy o Caldere.pomineme,ze za cenu upGrade windows95 dostanete nahradu Windows NT.o.k.
Pomineme i to,ze caenu NT (sp[is za cenu mensi) nez NT dostanete OS i Office o.k.
,ale zastavme se alespon u toho Office.Firma Microsoft si je velice dobre cvedoma,ze soft pro unix by se ji mohl zle
"nevyplatit" a tak jiz v minulosti toho nechala.duvodem tedy neni,ze by to nedokazala.snad se tam nedovedla jen prosadit,ale
to nevim.dnes kdyz by se prosadit mohl je to nejlepsi metoda toho jak si bodnou nuz do vlastnich zad.
a tak je treba Word pro unix,ale ve verzi 5.3 ap.to je asi tak ,kdyz nekdo dela OS aplikace dohromady
.To je jina vec,ale ted k tomu internet Office:

      WordPerfect 6.0
      NExS 1.1.1
      Z-Mail 3.2
      Motif version 1.2.4

Podivejte se na http://www.caldera.com
http://www.ix.de/ix/linux/Commercial-HOWTO-9.html

Umyslne jsem mluvil jen o komercnich,ale i jine najdete na:

        http://www.xnet.com/~blatura/linapps.shtml

BTW:a to jsme mluvili "pouze" o nejakem "freewarovem" (licence je tusim GNU) OS ;-)))))))))))))
                      -------

BYW:A hry bezi treba pod tim linuxem taky.a to i 32-bitove jako DOOM,Duke Nuken 3D ;-)))))
--
S pozdravem
   Petr Snajdr