Provideri na Slovensku

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Jun 7 08:44:14 CEST 1996

According to Peter Sevc.

> Skuste http://www.napri.sk alebo http://www.kdk.sk. Mali by tam byt
> informacie o poskytovani pripojenia. Obe firmy sidlia v Kosiciach.

> Peter Sevc
>     Institute of Materials Research, Slovak Academy of Sciences
>                Watsonova 47, 043 53 Kosice, Slovakia
> E-mail: sevc at saske.sk                   Finger: sevc at imrnov.saske.sk
>         sevc at imrnov.saske.sk                    sevc at linux1.saske.sk
>         sevc at nessie.dnp.fmph.uniba.sk   Phone:  +42 (95) 633 81 15
> WWW:    http://www.saske.sk/~sevc       Fax:    +42 (95) 633 71 08
kedze obaja horespomenuti ISP pouzivaju tu istu linku a jedna z nich
sidli(la) dlhsi cas v budove SAV (kde je pracovisko so servrom www.saske.sk
:-) a obaja v sucasnosti poskytuji IP len v KE,  tak by som si dovolil
spomenut zopar dalsich na slovensku, niektori su aj trosililinku vacsi ;-)

pokial sa bude dat dam URL:
ak chcete zostat v kosiciach tak potom

www.rasax.sk

alebo

www.novitech.sk

(ale ten ma na rozdiel od predchadzajucich uzly po celom slovensku,
zatial najma na juznom (+ Zilina (asi aby sa SNS nehnevala :-))

dalej www.netlab.sk
dalej www.eunet.sk
dalej www.sanet.sk (v sucasnosti este stale najviac uzlov a dobry backbone
po SLovensku (512 kB), zial v tomto obdobi horsie spojenie do sveta (riesi
sa)

dalsich asi 8 providerov najdete ak si precitate adresar firiem
vystavujucich na cofax-e v Bratislave (www.cofax.sk)
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk