Monitorovani WWW serveru

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Fri Jun 7 08:58:56 CEST 1996

Dobry den.

 Mam jednou zadost.Nemohli by jste mi poradit, jaky software si mam poridit
k monitorovani WWW serveru.Melo by to umet alespon:

- zjistit odkud ucastnik je , jeho IP , nebo alepson domenu
- v klik hodin pristoupil na WWW server a jak dlouho pobil
- jake stranky navstivil
- jakym prohlizecem "brouzda" po WWW serveru
- atd..

 Nejlepe, pokud je to moznou aby se jednalo o freeware.Budu Vam vdecny za
kazdou odpoved.

Zdravi.
  Erik Brozek               E-mail: brozek at tab.pvt.cz     Tel: +42 -361 482245
  PVT a.s,divize Tabor      Vozicka 2582,390 41 Tabor     The  Czech  Republic
  http://www-tab.cbu.pvt.cz/~brozek           http://www-tab.cbu.pvt.cz/seznam
  Moje obsobni WWW stranka                    Seznam Zdroju v PVT a.s.