JAVA a Network Computer

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Sun Jun 9 12:28:58 CEST 1996

			Dobry den !
According to elzet at bajt.cz.

> Je hezke, ze tak huste prepisujete informace z News on 'Net Bajtu,ale
> kdyz uz to delate, tak uvedte i zdroj. Bajt ho ve svych news uvadi
> take (a to po dohode se zdroji samotnymi). Jinak je na konci news Bajtu
> uvedeno, ze je lze prebirat jen se souhlasem Bajtu.

> L. Zajicek

			Vazeny pan Zajicek !

	 Napriek tomu, ze som mal zaplatene predplatne Vami vydavaneho
"mesacnika"do maja 1996 posledne mne dorucene cislo bolo z novembra 1994.
Na zopar prispevkov (odo mna i od dalsich poobne postihnutych) ste odpovedali,
ze ziaden z nas nemal casopis - presnejsie publikaciu zdruz.pouz.vt.
predpalteny, zaplatili sme iba clenske sdruzenia pouzivatelov vt.
(necitujem Vas presne). Ked sme Vam uviedli priklady inzeratov, kde bolo
vyslovne ponukane PREDPLATNE BAJT-u prestali ste odpovedat.
	Vas casopis sa mi pacil, Vase nazory tiez, zial Vasa neserioznost uz
menej. Vasa snaha o dosiahnutie stavu v ktorom by vsetci mali dodrziavat
zakony je zial "trosilinku" znehodnotena faktom, ze z nej vynimate seba.
Vo Vasich clankoch casto uvadzate rozne citaty. Odporucam Vam najst si ten o
trieske a brvne. Literatura je k dispozicii uz skoro dve tisicrocia.

					Dovidenia
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk