JAVA a Network Computer

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Sun Jun 9 18:57:31 CEST 1996

elzet at bajt.cz wrote:

> Je hezke, ze tak huste prepisujete informace z News on 'Net Bajtu,ale
> kdyz uz to delate, tak uvedte i zdroj. Bajt ho ve svych news uvadi
> take (a to po dohode se zdroji samotnymi). Jinak je na konci news Bajtu
> uvedeno, ze je lze prebirat jen se souhlasem Bajtu.
>
> L. Zajicek

Takze pouzite zdroje :
 News on Net by Bajt.

A pak dalsi ,ale jiz temer "nevyznamne" zdroje jsou:

http://www.cnet.com
http://www.sun.com
http://www.javasoft.com
http://www.oracle.com
http://www.internet.ibm.com/
http://www.nc.ihost.com/
http://www.seas.gwu.edu/student/ultravox/presentation/nc.html
http://www.ee.surrey.ac.uk/Societies/Acorn/Acorn_related/network.html
http://beta.individual.com/1stbin/read_story/FIRST/960429/2/9/109/3
http://apt.usa.globalnews.com/ibmsu/iss27/desktop.htm

 a samozrejme :

NEWS: comp.lang.java

Pokud jsem nahodou neco zapomelu - omlouvam se a priste si budu delat vic poznamek
abych pozdej vedel kde jsem k cemu dosel :-))))))

--
S pozdravem
   Petr Snajdr