Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Biolek, Jaroslav biolek at ex.vutbr.cz
Tue Jun 11 23:59:27 CEST 1996

>A co OS/2 ? a co NeXT ? Delal jste nekdy (samozrejme jako uzivatel) na
>SGI ??
>a tak bych mohl pokracovat.

Na SGI jsem videl delat jen jednu sekretarku a to pouzivala jen Z-mail a
bylo to skoro u zdroje..
pokud chtela napsat fax, dopis nebo nabidku poposedla k T602.......
NeXT jsem v praktickém pouziti jeste nevidel a s OS/2 jsem na to stejne,
dejte vedet kde
se to pouziva k praci

> [...]
>co je to
> ovladac mysi)

>Linux neni opravdu pro bezne uzivatele .... chce to nekoho kdo to
>naistaluje.
>(na nektere problemy chce mit prece jenom nejake znalosti.Vyhodu to
>prece jenom ma.
>Ono nekdy moc inteligentni instalacni programy jsou vic na skodu.Co mi
>to dalo prace
>nez jsem prisel na to jak ve win95 vypnout PnP,aby se to nesnazilo
>detekovat nove HW
>pri startu s naslednym padem.chtel bych videt bezneho uzivatele co by

Ja tedy nevim, ale bezny uzivatel si HW sam neinstaluje. Rozlisujme
uzivatele kteri na PC
pracuji a lidi kteri si s PC hraji. Bohuzel je to tak.

>Je hezke,ze se zminujete o Linuxu ( BTW: opravdu si myslite,ze prumerne
>vzdelany
>clovek by ho nenaistalovel bez predchozich znalosti unixu ap.
>???Nerikam vzdy,ale
>ono takove NT nebo win95 taky nejdou nainstalovat vzdy.Muj znamy se s
>nema pral bezuspesne asi
>6 hodin....)

Jeee, kde pracuje, kde mu strpi takove laskovani. Je snad uz doba kdy by
dodavatel HW mel zakladni
OS na prani zakaznika nainstalovat (at uz jsou to W95, OS/2, NT, SCO
Unix nebo i ten Linux).
Copak vetsina firem neuvazuje ekonomicky. Cas straveny spravcem site
nebo clovekem zodpovednym
za vypocetni techniku a sit takovym laborovanim je sakramentsky
drahy.......a
vzdy to vyjde draz nez kdyz si to necha udelat dodavatelskou firmou.

Jarda Biolek