Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Wed Jun 12 07:23:50 CEST 1996

Biolek, Jaroslav wrote:

> Na SGI jsem videl delat jen jednu sekretarku a to pouzivala jen Z-mail a
> bylo to skoro u zdroje..
> pokud chtela napsat fax, dopis nebo nabidku poposedla k T602.......

No pokud se zamilovala do T602 (par takovych lidi jsem taky znal)
tak ji nenalakate ani na windows95.

BTW:a nebylo to treba tim,ze na tom SGI nebyl zadny Word Processor ???
   a co treba cestina ? Tim bylo receno IMHO neco uplne jineho.

> NeXT jsem v praktickém pouziti jeste nevidel a s OS/2 jsem na to stejne,
> dejte vedet kde
> se to pouziva k praci

Tohle nechapu .To jako,ze Os/2 se nehodi k praci,ale jen k hrani ?

> Ja tedy nevim, ale bezny uzivatel si HW sam neinstaluje. Rozlisujme
> uzivatele kteri na PC
> pracuji a lidi kteri si s PC hraji. Bohuzel je to tak.

Ale podle minulych prispevku bych rek,ze HW mu sice nainstaluje
odbornik,ale v pripade konfigurace Windows to uz uzivatel zvladne sam
(cos v pripade problemu neni urcite pravada)

> Jeee, kde pracuje, kde mu strpi takove laskovani. Je snad uz doba kdy by

Krl.Zelezarny ;)

> dodavatel HW mel zakladni
> OS na prani zakaznika nainstalovat (at uz jsou to W95, OS/2, NT, SCO
> Unix nebo i ten Linux).

No jo,ale vecina firem premysli jak nenakladne rozsirit sve pocitace a
ne kvuli OS si hned kupovat novy ;))))

Uznavam,ze urcite vyrobcum HW by se to zamlouvalo ;-)

> Copak vetsina firem neuvazuje ekonomicky. Cas straveny spravcem site
> nebo clovekem zodpovednym
> za vypocetni techniku a sit takovym laborovanim je sakramentsky
> drahy.......a

viz.vyse

> vzdy to vyjde draz nez kdyz si to necha udelat dodavatelskou firmou.

nevyjde.takovy spravce byva vecinou nastolik "hloupy",ze  s podobnymi
problemi
travi x hodin i po pracovni dobe :-((((((((

--
S pozdravem
   Petr Snajdr