Rozsahla konference

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Wed Jun 12 09:37:14 CEST 1996

>   Chtel bych se zeptat (urcite to nekdo z vas vi), na jakem HW beha
> tahle konference. Hrozi totiz, ze bude treba, abych se spolupodilel
> na tvorbe konference podobneho, ne-li vetsiho rozsahu a ja se velmi
> obavam, ze rozeslat radove 500 mailu zastavi ostatni praci
> naseho budouciho listserveru na hezkych par minut. Ten listserver
> bude mit jiste na praci i dalsi konference apod.

Ja by som sa pridal tiez k tejto prosbe o pomoc a tiez sa pytam, ci
sa urobit si vlastny listserv na UNIXu pre radoveho uzivatela.
Pozadujem aj triedenie posty. Zatial mi to robi PMail for DOS, ale
urobi mi to len vtedy, ak si ho spustim :-( Bral by som nieco, co
bezi na serveri. Egistuje nejaky mail program pre SGI, ktory by
dokazal filtrovat postu ako PMAIL?

Rudlo