Rozsahla konference

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Wed Jun 12 09:38:49 CEST 1996

Jirka Vejrazka wrote:

>   Zdravim vsechny NETare!
>
>   Chtel bych se zeptat (urcite to nekdo z vas vi), na jakem HW beha
> tahle konference. Hrozi totiz, ze bude treba, abych se spolupodilel
> na tvorbe konference podobneho, ne-li vetsiho rozsahu a ja se velmi
> obavam, ze rozeslat radove 500 mailu zastavi ostatni praci
> naseho budouciho listserveru na hezkych par minut. Ten listserver
> bude mit jiste na praci i dalsi konference apod.
>
>    Dekuji za jakekoli informace
>
>    Jirka Vejrazka

Ja beru presne neznamy pocet konferenci,ktere vsechny chodi na jedno
konto ,tam se tridi a prevadi do html.
Krome toho na tom pocitaci normalne pracuji,bezi tam WEB server,BBS
,ftp server,X-Windows,nejake aplikace ...

Posta prakticky viditelne neovlivnuje vykon nebo rychlost

OS: Linux 2.0.0

(V jadre podpora
TCPIP,IPX,MicrosoftNetwork(SMB),Firewallu,firewalling/forwarding
atd.atd. ;-)))

Pocitac P90/16MB RAM

--
S pozdravem