ISO Latin 2

Infos 2001 infos at infos2001.anet.cz
Wed Jun 12 10:44:40 CEST 1996

At 10:31 10.6.1996 +0000, you wrote:

>To ano, ale jednak neni psano, ze ta alternativni sada je semigrafika,

No ja si myslim, ze to naopak je psano, pokud nestanovite jinak, tak je acsc
graphic charset pairs a urcuje, ktere znaky se zobrazi po prepnuti do
alternativni sady.

>jednak neni v termcap/terminfo polozka treba "znak pro levy horni roh dvojiteho
>ramecku". Vsechno to cxhodi jen za predpokladu jednoho urciteho kodovani
>semigrafiky (tj. DEC).

Takova polozka tam ani byt nemuze, to prece neni ucelem terminfa/termcapu
stanovovat "znak pro levy horni roh dvojiteho ramecku".
Ale je fakt, ze to je cely postaveny na alternativni sade od VT100, ale to
snad neni chyba :-)

>Jan Schmidt

Petr Houzvik