PC router

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Wed Jun 12 10:54:47 CEST 1996

Vazeni kolegove !

Chtel bych se zeptat jestli nekdo a jake mate zkusenosti s
provozovanim PC routeru. U nas jsme si jeden takovy postavili:
386, karty SMC a Novell a byli jsme celkem spokojeni.
Bohuzel  mi unikla zprava o naproste nevhodnosti karet 3COM PCI pro
tyto ucely a tak vznikl novy router (486/100) se ctyrmi kartami a s
drobnou vadou - spojeni existuje jen asi 10 min po zapnuti :-(.
Otazky zni :
    - existuje nejaka moznost jak rozchodit tento hardware (nove
      drivery, jiny soft)?
    - zkousel nekdo postavit podobny router s jinymi kartami ?
      (nerad bych utracel za dalsi nepouzitelne zelezo)

                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |