Internet Explorer vs. Netescape

xkosj06 at vse.cz xkosj06 at vse.cz
Wed Jun 12 13:01:44 CEST 1996

In article <199606071107.NAA22365 at ns.felk.cvut.cz> you write:
>From: brozek at tab.pvt.cz (Erik Brozek)
>Subject: Re: Internet Explorer vs. Netescape
>Date: 7 Jun 1996 13:21:14 +0200

>Tady nebyla rec o funkci <CENNTER></CENTER> ,kterou si zavedl Netscape sam,
>tak jsem ani nepocital, ze jiny www prohlizec bude tuto fce respektovat.
>Mluvil jsem o funci <DIV ALIGN="center"></DIV>, ktera je v normach HTML.

To vsak neni vzadne norme. Bylo to v draftu pro HTML 3.0, ktery po pul roce
trvani vyprsel. Obsahuje to sice novy, v mnohem zjednoduseny, navrh 3.2,
ktery se zavazaly podporovat napr. firmy Netscape a Microsoft (a samozrejme
mnoho dalsich -- presny seznam lze nalezt na http://www.w3.org/).
V zadnem pripade vsak nejde o standard ci normu -- staci si precist
hlavicku libovolneho internet-draftu. A ackoliv Microsoft nemam rad, nedivim
se, ze jejich program nepodporuje to, co vzniklo az pri dokoncovani
MSIE.