Netscape

Henrich Palo heno at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Jun 12 17:07:34 CEST 1996

Dobry den,

Neviete niekto, ako predvedcit Netscape, aby nahraval subory v
binarnom tvare a nie ako ascii?
Priklad: som v nejakom ftp:// archive a rightclickom na subor ktory
chcem downloadnut dam "Save Link as..". A on mi to vsetko skomoli
(nie vzdy). Neskomoli to vtedy, ked leftclickom na ten subor napise
Unknown type a dovoli Save Application (inac obsah zobrazi - vtedy by
download bol skomoleny).
V General Preferences su nejake Helpers, ale nepodarilo sa mi tam
potrebne pripony dostat. Napriklad nespravne to stahuje subory s
priponou .com, .lha.
  Dufam, ze som to prilis nezamotal.
                                Cau, Heno

Life is long, DNA is short