Mail filter pro SGI (was: Rozsahla konference)

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon Jun 17 09:21:57 CEST 1996

> Date: Wed, 12 Jun 1996 09:37:14 +0200
> From: "Ing. Rudolf Brdecka" <BRDECKA at KAM1.VM.STUBA.SK>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Rozsahla konference

> urobi mi to len vtedy, ak si ho spustim :-( Bral by som nieco, co
> bezi na serveri. Egistuje nejaky mail program pre SGI, ktory by
> dokazal filtrovat postu ako PMAIL?

Ve standardni distribuci IRIXu je Zmail, ktery to dovede, jenom
to neni v manpages popsano - nebo ne dostatcne. Ja pouzivam procmail,
jsem s nim velnmi spokojeny.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098