Pronajem linek mimo Telecom

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon Jun 17 09:48:46 CEST 1996

> Date: Fri, 14 Jun 1996 15:04:43 +0200
> From: Martin Simek <simek at albert.opf.slu.cz>
> Subject: Pronajem linek mimo Telecom

> Chtel bych se zeptat, jaka je v soucasne dobe moznost spojeni pevnou
> linkou na nektereho z provideru, pokud si zakaznik nechce pronajmout
> vedeni od Telecomu (zakaznik je ze Vsetina).

Mozna Ceske radiokomunikace? I kdyz jsem slysel, ze nejsou az tak
levni a spolehlivi ... nebo si koupit radiove pojitko, pokud to neni
daleko.

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098