fuser

Petr Vanicek vanicekp at vinnetou.site.cas.cz
Fri Jun 21 09:13:32 CEST 1996

Dobry den,

Posilam do konference dotaz, i kdyz nevim, zda sem patri:

Mam problem: potrebuji na UNIXU (OSF) zjistit, zda nekdo zapisuje do souboru
prez ftp. V ten okamzik znam jmeno souboru, a jmeno vlastnika souboru.

Zjistil jsem ze na to na rade UNIXU existuje program fuser, na osf jsem vsak
nalezl jen funkci pro C fuser, ktera sice zda se ma delat totez, ale nejak
nechodi, zda se ze je chyba v fuser.h coz proste odstranit neumim.

Mam tedy dva dotazy:

Nezna nekdo jiny zpusob jak zjistit vyse uvedene?

Nemohl by mi nekdo pomoci s pouzitim funkce fuser?

Nebo jeste treti : nema nahodou nekdo ten programek uz napsany?

			Predem diky

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|tel.: 	6605 2233               | UTIA AV CR                   |
|       6605 2364               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|vanicekp at utia.cas.cz           | VSCHT Praha FCHI UFMT        |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz  | Technicka 5 Praha 6          |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |