fuser

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Fri Jun 21 09:39:46 CEST 1996

> Date: Fri, 21 Jun 1996 09:13:32 +0200
> From: "Petr Vanicek" <vanicekp at vinnetou.site.cas.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: fuser

> Mam problem: potrebuji na UNIXU (OSF) zjistit, zda nekdo zapisuje do
> souboru prez ftp. V ten okamzik znam jmeno souboru, a jmeno
> vlastnika souboru.

Spis asi do munix-l at muni.cz ...

Jedina vec, ktera mne napada, je pouzit wu-ftpd, ktere pise vsechny
prenosy souboru (pokud se to tak nakonfiguruje) do logu (standardne
tusim /var/adm/xfrelog). Jenze nevim, jestli ma smysl prechazet kvuli
tomu za wu-ftpd :-|.

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098