Prenos souboru

Jaromir Dolecek dolecek at informatics.muni.cz
Sun Jun 23 17:41:08 CEST 1996

> 	Dobry den.
>
> 	Potreboval bych najit nejaky vhodny protokol pro prenos souboru;
> chtel bych, aby pri prenosu neslo moje heslo v nezasifrovane podobe
> po siti jako jde treba pri ftp. Na druhou stranu bych ale potreboval

Nojo, ale nebylo by to nebezecne ? Co kdyz nekdo zjisti Tve zasifrovane heslo
a pouzije to jako gateway k tvym datum. Myslim, ze takovy soft
by byl priilis snadno zneuzitelny na to, aby neco takoveho jadro podporovalo.

Rahen

--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at fi.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258