Prenos souboru

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Sun Jun 23 19:41:11 CEST 1996

Dne 23 Jun 96 v 17:41, Jaromir Dolecek uvedl(a):

> Nojo, ale nebylo by to nebezecne ? Co kdyz nekdo zjisti Tve zasifrovane
> heslo a pouzije to jako gateway k tvym datum. Myslim, ze takovy soft
> by byl priilis snadno zneuzitelny na to, aby neco takoveho jadro
> podporovalo.

    Tady tusim doslo k nepochopeni. Snazite se naznacit, ze prenaset
zasifrovane heslo je nebezpecne - tezko je to nebezpecnejsi nez posilat
heslo nezasifrovane. Samozrejme, ze sifrovani neni samospasitelne, a
pokud to bude implementovano spatne, nebude to lepsi nez heslo
nesifrovane. Existuje ale mnoho postupu, jak vam zachyceni autentizacniho
paketu (pokud jej dokonce vubec dokazete odhalit mezi ostatnimi) proste k
nicemu neni a priste jej pouzit nemuzete ...
V dotazu zmineny security shell pouziva na kazde spojeni samostatne
ustanoveny klic spojeni a kryptovana data zachycena v jedne session jsou
v ramci jine session k nicemu.

                            S pozdravem
                                            Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ