MS Search Server atd.

Ladislav Rudisar rudisar at dec51.faf.cuni.cz
Mon Jun 24 08:20:18 CEST 1996

>Vase info o novych MS produktech uz mi skoro pripada jako reklama. A
>myslim,
>ze
>podle platnych pravidel zde reklama nema misto. Nebo se mylim ?
>
>Jara Dolecek

Asi mate pravdu, i kdyz jak je to dnes s reklamou na internetu tezko
rici.
Nicmene je to verte, ze jde o skrytou reklamu, nebot uvedene veci
posilam spise jako informace pro uzivatele, ktere to zajima a mezi ktere
Vy zrejme nepatrite. Uvedene ani neprodavam, ani nemam procenta z obratu
MS.

Naplni EMWACu je podpora produktu BackOffice ve skolstvi a info o
novinkach jsem bral jako soucast. Uznavam, ze konference NET neni asi to
spravne misto a info bude nadale k dispozici v konferencich (WIL-L,
WINNT-L, MSMAIL-L a MSAPPS-L) a na http://emwac.faf.cuni.cz.

Zdravi,

#
# Ladislav Rudisar
# European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5210835
# fax  +42-49-5210002