FSP [bylo Re: Prenos souboru]

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon Jun 24 08:53:59 CEST 1996

> Date: Sun, 23 Jun 1996 14:30:44 +0200
> From: Jan Kasprzak <kas at muni.cz>
> Subject: Prenos souboru
> To: net at cs.felk.cvut.cz

> 	A jeste jednen dotaz: Zaujal me protokol fsp -- bezstavova
> nahrada anonymniho ftp. Problem ale je v tom, ze fsp je pomalejsi
> a neni schopno zasytit linku (klient si vyzadava data po packetech
> a dalsi packet si muze vyzadat az pote, co k nemu dorazi predesly
> packet).  Lze tuto kontrolu nejak ve fsp zakazat?

Mam pocit, ze ne ... FSP je AFAIK navrzene prave tak, aby nezahlcovalo
linky a aby server mohl ovlivnovat, jak rychle klintum data tecou -
mozna by se dalo neco delat v pripade, ze clovek ma pristup i k serveru,
ale nastvit to z klienta (asi) nepujde.

-- Honza

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098