MS Search Server atd.

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Jun 24 10:05:16 CEST 1996

Ladislav Rudisar wrote:

> Asi mate pravdu, i kdyz jak je to dnes s reklamou na internetu tezko
> rici.
> Nicmene je to verte, ze jde o skrytou reklamu, nebot uvedene veci
> posilam spise jako informace pro uzivatele, ktere to zajima a mezi ktere
> Vy zrejme nepatrite. Uvedene ani neprodavam, ani nemam procenta z obratu
> MS.

me to jako reklama neprijde a pokud se to nejak tyka Internetu, - proc
ne ?
Jak p.Rudisar pise - lide se aspon dozvi coje noveho,ktere chyby se
microsoftu podarilo uz konecne opravit,co uvede na trh v dasi petiletce
a spoustu zajimavych informaci.v literature se tomu rika sci-fi ;)))

BTW:Pisu si -100  bodu

--
S pozdravem
   Petr Snajdr