Prenos souboru

Jaromir Dolecek dolecek at informatics.muni.cz
Mon Jun 24 10:32:15 CEST 1996

>     Tady tusim doslo k nepochopeni. Snazite se naznacit, ze prenaset
> zasifrovane heslo je nebezpecne - tezko je to nebezpecnejsi nez posilat

Ja nerikam, ze posilat zasifrovane heslo je nebezpecne. Ja rikam,
ze pouzivat zasifrovane heslo jako klic je nebezpecne. Protoze
Vase zasifrovane heslo se da (pokud neni v /etc/shadow ) precist
z /etc/passwd. A tudiz je volne pristupne -> kdokoli ho muze zjistit.
Na Windoze je to to samy, tam navic neexistuje ochrana typu /etc/shadow
(aspon pokud vim).

S pozdravem

Jara Dolecek

--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at fi.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258