Skoro off topic RE: MS Search Server atd.

Biolek, Jaroslav biolek at ex.vutbr.cz
Tue Jun 25 22:51:43 CEST 1996

>Vazeny pane Rudisare,

Sakra chlape tak proc to posilate do konference, a ne primo L.
Rudisarovi.

>Vase info o novych MS produktech uz mi skoro pripada jako reklama. A
>myslim, ze

1. Pan Rudisar informoval o programech ktere se primo nebo i neprimo
vztahuji k Internetu
a k tomu snad tato konference je.

2. Z jeho dlouheho podpisu by jste velmi rychle zjistil, ze je ze
strediska EMWAC, ktere ma
za ukol v akademickem prostredi delat podporu produktum MS. Proc se na
nej zlobite
dela jen svou praci a dle meho nazoru ji dela velmi dobre.

3. Myslim si, ze vetsina zastupcu z Vasi instituce (a nejen odtud)
ma uz skoro komplexy ze vseho "MS" at uz by to bylo cokoli ......
Budu dokumentovat jednou prihodou. Vase Alma Mater se taktez zucastnuje
programu MS Select
na VS. (kdo nevi co to je at se koukne na MS CZ Web)
Nejmenovany zastupce MS navstivil zastupce Vasi fakulty, aby je
informoval jak
vse proceduralne udelat. Jednani zaclo tim ze zastupci Vasi fakulty se
vrhli na marketingoveho
zastupce s dotazy na nedokumentovane funkce DOSu atd. atd..     dnes jiz
skoro modni pisnicka
ktera koncila drtivou kritikou tabulkoveho kalkulatoru a textoveho
procesoru z dilny MS.
Az po case doslo na podstatne veci a to jak skutecne vykazovat
nainstalovane licence SW.
FI MU: No a jakou formou ty licence budeme vykazovat ?
MS: To je uplne jednoduche, kazde ctvrtleti vyplnite jednu tabulku v
Excelu a odeslete ji nam.
FI MU: A kde tu tabulku vezmeme ?
MS : Ta je na prvnim CDecku z kazde ctvrtletni sady.
FI MU: Jo....a co je to ten Excel......
alias hluboke ticho

Prihodu jsem nazazil a pouze ji reprodukuji.

>podle platnych pravidel zde reklama nema misto. Nebo se mylim ?

Podle mne jste uplne vedle.

Zdravim
				Jarda Biolek