Napln teto konference

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Jun 26 13:51:29 CEST 1996

Net je mrtev, at zije net0.

tedy za predpokladu, ze kolega Bily bude tak laskav a vyhovi.

Petr Herman napsal:

> Var 2)
> Zridi se druha konference pro 'spravce' treba NET0 a ti se presunou, protoze:
> a) myslite si, ze nas spravcu tu je mensina
> b) da se predpokladat, ze s tim budeme mit mensi problemy :-)
> c) odpovida to porekadlu "moudrejsi ustoupi" :-)

> Ten nazev NET0 bude slouzit jako vstupni filtr, protoze kdo to nepochopi
> a bude psat NETO, tak bude mit smulu :-)
> A ideove to bude znamenat, ze tak to vlastne bylo mineno puvodne,
> jeste nez o ni byla ta nestastna zminka v Computer Worldu nebo kde to bylo.

Varianta 2 mi pripada skvela (skoda, ze jsem to nevymyslel sam :-(()
Myslim, ze doba je k (nejakemu) reseni zrala. V konferenci je ted ponekud tesno
a dusno.

Alternativni moznost, kterou vidim, je, ze se tomu spravce bude intenzivne
venovat, vymete nepravosti rukou zeleznou, zavede FAQ a zavaznejsi pravidla. V
podstate moderovani. To, jak znamo, nema spravce ani nikdo jiny v umyslu.

Taky je mozne nechat vecem vicemene volny prubeh jako drive pri podobnych
prilezitostech. Jestli se to osvedcilo nebo ne je vec nazoru. Zda se mi, ze
predlozeny navrh tolik nestoji a ze by to stalo za pokus. Primlouvam se za to.

Myslim, ze by stalo za to, dat pro zacatek nove konferenci do vinku podrobnejsi
ideovy zamer. Bud by to mohl nekdo (s dostatkem casu a spisovatelskym nadanim)
sepsat, nebo by to mohlo byt prvni probirane tema a z toho archiv nebo vycuc.
Nevim, jak to bylo v zacatcich netu.

Dekuji

Martin Postulka