SIGNATURE v PMAIL

Vladimir Vais VLADIMIR.VAIS at vslib.cz
Sun Mar 3 13:41:03 CET 1996

>     Ja jsem myslim cetl, ze signatura musi zacinat prazdnym radkem,
> ale nejsem si uplne jisty. Viz MGUIDE, nebo nejake FAQ
>                                                 Jirka Vejrazka

Prazdnym radkem zacinat nemusi, ale vrele to doporucuji, zrovna tak
nezapomente podpis ukoncit prazdnym radkem a hlavne (!) ukoncujte enterem
posledni radek dopisu, parkrat jsem to neudelal a adresati se dockali textu
typu: "S pozdravem Vladimir Vaisisis" nebo "Vas Supervisororor". Proto
pozor.
                            Preji vsem pekny 29. unor 1996.

                                                        Vl. Vais

                           VLADIMIR.VAIS at vslib.cz