Komerce v ceskem Internetu

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Tue Mar 5 13:56:02 CET 1996

> A neni tak nahodou nejvyssi cas prestat OTRAVOVAT s causou Bajt na netu.
> Sezente si nejakou vykotlanou vrbu a omilejte to do ni. Nikdo Vas prece
> nenuti, abyste si Bajt objednaval. Na a kdyz uz tak ucinite, je to ciste
> vas problem.
>
>                         Jan Korycan

Sorry, i ked som mimo tejto veci, dost ma zarazil vas styl. Uz sa sa
s takym tonom dlho nestretol na Internete.
Napada mi taka vec, ze do tej vrby by sa mali ist obcas vyrozpravat
aj ini, aby si tam ten svoj naboj vybili...

Rudlo