Komerce v ceskem Internetu

Michal ORAVA M.ORAVA at zlin.vutbr.cz
Tue Mar 5 14:02:06 CET 1996

> http://omicron.felk.cvut.cz/cgi-bin/charset/html/business.html?charset=ASCII
> je zarazen shrnujici dokument "Komerce v ceskem Internetu". Prosim o pripominky
> a doplnky.

Uprimne receno mi ponekud unika smysl teto (techto) HTML stranky...
Jeji ambice stat se onim "shrnujicim dokumentem" jsou (alespon dle
meho skromneho nazoru) radne nadnesene. Zvlaste index komercnich HTML
stranek je "neco" (lepsi nez mnohy zabavny porad ceskych TV...).

Na druhe strane po mensim doreseni a vetsim (o x-krat 1000 %)
rozsireni by se z "Komerce v ceskem Internetu mohl stat zajimavy
informacni zdroj. Je totiz pravda, ze komercni stranka Site je v
ceskem prostredi velice zanedba(va)na. Uprimne mne tedy tesi
jakykoliv pokus... Thanx !