Placeni pres Internet

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Wed Mar 6 17:54:55 CET 1996

> Ano, ja to pouzivam. Zadne dalsi potvrzeni na urovni podpisu tam neni.
> Firma ktere platite si tu platbu narokuje u Vasi banky a banka to
> proplati.
>
> Samozrejme je mozne pouzit cizi cislo karty, ale na to se prijde.
> Majitel uctu ma totiz moznost prohlasit, ze ten vydaj neudelal a banka
> mu vrati penize. Nasledkem toho provozovatel te sluzby ten account
> okamzite zakaze.
>
> Jednou se mi stalo, ze nejaky chytrak zacal pouzivat cislo me karty a
> banka mi vsechny platby o kterych jsem prohlasil ze nejsou moje vratila.

Jestli tomu dobre rozumim, tak moje banka to proplati te firme a pokud
ja pak prohlasim, ze jsem ten vydaj neudelal, musi to moje banka nejak
vytlouct z te firmy, aby mi to mohla vratit. Tezko to asi vrati ze sveho.
Ale jak to ta banka od nejake te firmy vymaha? Na zaklade ceho?

BTW: Uznavam, ze jsem mejdlo protoze pracuju v bance a nevim to :-)
--
Tom Mueller