Placeni pres Internet

Emil Hauptmann HAUPTMAN at cslab.felk.cvut.cz
Wed Mar 6 18:08:25 CET 1996

Dobry den,

zda se mi, ze platit v Internetu pouze zapsanim cisla kreditky je
dost neopatrne.
O stupinek vyse je zpusob pri kterem se nejprve
zaregistruji u firmy ktera se zabyva prodejem na Internetu (shop.net
apod.), na zaklade registrace probehne ma autorizace nesitovou cestou
(snail mail, telefon, overeni bankovniho uctu...) a teprve potom
dostanu normalni postou pristupove jmeno a heslo do systemu a muzu
vesele nakupovat.
Dalsi stupen je blizka budoucnost - bankovni terminal se cteckou
karty na mem stole (mozna uz je to spise pritomnost - kdesi jsem cetl, ze
najake firmy uz se dohodly na standartu).

Emil Hauptmann