WWW pro WinNT

Koula Vaclav koula at faf.cuni.cz
Thu Mar 7 09:31:02 CET 1996

URL je http://www.netscape.com/comprod/server_central/MS_comp.html.

Skutecne je rozumne precist si zpravy z obou taboru. Napr. zminovane
odvozeni ceny na 6.000 dolaru je mirne receno nekorektni - Netscape totiz
pripocital k cene reseni WWW u MS navic  SQL server  ($999) a Internet
Database Connector License for SQL Server (2995$) ? Cena pak hned vyskoci
o 4.000 dolaru vyse. Cena $2.995 u Internet Database Connector License
for SQL priblizne odpovida 30 klientskym licencim pro SQL server na siti
LAN a zajisti moznost pristupu neomezeneho poctu uzivatelu k SQL serveru
z Internetu. Je to urcita kompenzace za nemoznost stanovit presny pocet
klientskych licenci pro pristup z Inetu. Nevim proc si Netscape vybral
prave Microsoft SQL server (ale vlastne vim!), protoze pro praci s
Microsoft IIS a  lze pouzit obecne jakoukoli databazi , na kterou lze
pristupovat pres rozhrani ODBC, nejen MS SQL ale treba ORACLE ci Sybase.
V brzke dobe take tito ostatni vyrobci budou muset pristoupit k podobnemu
zpusobu licencovani vzhledem k Inetu. Podobnych "preklepu a omylu" lze v
diskutovanem  dokumentu najit jeste nekolik.

S pozdravem

Karel Rudisar
EMWAC CZ

Server,neni

> No nejsem si jist, co vsechno pocita Netscape do uplneho baliku pro
WWW.
> Podle ceny nejspis zapocital celou BackOffice (ale k cemu ja potrebuji
pro
> WWW server SMS ? ). Muzete mi poslat URL od te zpravy ? On MS (resp.
jedna