Zrizeni uzlu

student student at opf.slu.cz
Thu Mar 7 10:14:11 CET 1996

Tomas Weinfurt wrote:

> Staci se domluvit s libovolnou firmou, ktera poskytuje pripojeni. Pak
> muzete ziskat IP adresu pro jeden nebo vice pocitacu.
> Netusim jak myslite vetu ze se nechcete pripojit prostrednictvym
> firmy. V podstate si muzete natahnout svoji linku nekam mimo CR, ale
> stejne tam musite najit nejakou "firmu", ktera je ochotna vas
> pripojit.
>
> Tomas WEINFURT

Dovolte mi se pripojit k tomuto prispevku. Mit vlastni internetovskou adresu je dost nepresny
pojem. Pokud se totiz chcete pripojit do Internetu, tak to vzdy! delate pres komercni firmu
(pokud ne pres nejakou skolu). Tato firma Vam zajisti prideleni IP cisla nebo cisel a tzv.
domenoveho jmena: toto jmeno nema zadnou souvislost s firmou, na kterou jste pripojeni. Takze
treba firma autocont ma domenove jmeno autocont.cz i kdyz je pripojena pres VSB v Ostrave.

Tot k tematu

S pozdravem
--

| Vladimir Jirasek, CNA                  |