Zrizeni uzlu

Tomas Weinfurt Tomas.Weinfurt at eunet.cz
Thu Mar 7 11:40:24 CET 1996

> Jenomze autocont.cz pak musi mit zaznam v DNS serveru pro domenu .cz, coz je
> pochybne, kdyz by slo v tomto pripade pouze o jeden pocitac.

v zasade lze zaregistrovat i domenu a nemit pripojen zadny pocitac.
Nekteri to delaji, protoze planuji pripojeni na internet a chteji si
obsadit konkretni jmeno. Pokud jede o DNS, tak je to v podstate
jedno, protoze je tam tam stejne kazdy pocitac uveden zvlast.

Tomas WEINFURT

======= ___                       === Tomas WEINFURT
===== /--- /   / /   / /___/ /  ===== Prokopova 21, Plzen, CZ
==== /___ /___/ /   / /___  /_ ====== Tel. +42 19 283750 Fax. 283753