Zrizeni uzlu

David Rohleder davro at informatics.muni.cz
Thu Mar 7 16:05:47 CET 1996

> v zasade lze zaregistrovat i domenu a nemit pripojen zadny pocitac.
> Nekteri to delaji, protoze planuji pripojeni na internet a chteji si
> obsadit konkretni jmeno. Pokud jede o DNS, tak je to v podstate
> jedno, protoze je tam tam stejne kazdy pocitac uveden zvlast.

Takze to znamena, ze DNS server domeny .cz zna vsechny pocitace v republice?
Ne, ze by to nebylo mozne, ale rekl bych, ze DNS server se muze odkazovat na
DNS server subdomeny atd... Navic by nebylo mozne timto zpusobem jednoduse
premistovat pocitace v domenach, protoze by bylo tezke modifikovat zaznamy
hlavniho DNS serveru. A kdyby to nahodou slo, tak by to byl nejspise pekny
"security risk".

> Tomas WEINFURT
>
> ======= ___                       === Tomas WEINFURT
> ===== /--- /   / /   / /___/ /  ===== Prokopova 21, Plzen, CZ
> ==== /___ /___/ /   / /___  /_ ====== Tel. +42 19 283750 Fax. 283753
> ===                           ======= E-mail: Tomas.Weinfurt at eunet.cz

| David Rohleder                            e-mail: davro at fi.muni.cz    |
| Karla Capka 2348                                                      |
| 697 01 Kyjov                                                          |
| Czech Republic                                                        |