Problemy s Pegasus mailom pre Windows

hanacek at decef.elf.stuba.sk hanacek at decef.elf.stuba.sk
Fri Mar 8 07:54:30 CET 1996

Zdravim

Potreboval by som pomuoct s nasledovnymi problemami:

1) Do svojho adresara sa postou nakopirujem subory *.cnm, ktore mi
vygeneroval program unix2pm, ale Pegasus mi ich nechce nacitat. Je to
divne, pretoze do isteho casu to fungovalo spolahlivo.

2) Pri prenose postu z POP3 servera mi precita 20 mailov a pri 21
nastane chyba v prenose.

			Vdaka za odopvede
				B.
+  Branislav Hanacek                                                    +
+  Tempest, Hanulova 5/B, Bratislava                                    +
+  Phone : (42 7) 787 180, (42 7) 787 236                               +
+  e-mail : hanacek at elf.stuba.sk                                        +