winmail vs pmail

Hajek Karel prosper at ova.pipex.cz
Fri Mar 8 15:33:59 CET 1996

    Dobry den
Sveho casu jsem poslal na tuto konferenci mail se subj.mail vs pmail.
Jednalo se moznost poslani Inet posty jednotlivym uzivatelum wfw,
kteri pouzivaji winmail. Pochopil jsem, ze tuto situaci umoznuje
vyresit nejaka Gateway, Unix , Win NT. Vsechna reseni jsou ovsem pro
nasi firmu ponekud nakladna a vzhledem k tomu, ze firma je napojena
na Inet pres komutovanou linku pres 1 Pc, kde se provozuji Win95,
neni mozne automaticke rozesilani posty. Zajima me tedy moznost
posilat  postu z Pegas mailu do Win mailu, doufam, ze to jde
jakymkoliv zpusobem realne uvazuju i o RUCNI distribuci. Ale problem
je v tom, ze nikdo nevi jak zkonvertovat zpravu z pmailu do winmailu.
V realu si to predstavuji tak, ze stahnu postu z Inetu do do nejakeho
folderu, asi bych zpravy nejakym zpusobem filtroval, a z tohoto
folderu, bych tyto msg DOSTAL do win mail schranky na STEJNEM PC a
pote rucne zasilal jednotlivym uzivatelum. Vim, ze se jedna o reseni
ponekud krkolomne, ale pozadavkum firmy plne vyhovuje. ZKUSTE
PORADIT. OTAZKA- jak to dostat tam kam chci.Ptal jsem se uz
na skole, ale rekli mi ze tento problem lze vyresit pouze pomoci
Microsoft mailu. Ja STALE doufam, ze existuje i nejaka zchudnejsi
cesta. Mimochodem na firme funguje i Novell, ale s jeho postou nemam
zkusenosti. Celkem jsem se rozepsal, ale celkem me ten problem dost
zajima.
Karlos