Zrizeni uzlu

David Rohleder davro at informatics.muni.cz
Fri Mar 8 17:19:47 CET 1996

>Samozrejme ze ne. Kazdy DNS server si pamatuje bud konkretni pocitace
>nebo odkazy na DNS servery subdomen (ktere muze ale nemusi opet
>spravovat sam). Takze novou subdomenu (treba bleble.cz) v domene cz
>bude pridavat spravce serveru domeny cz, do tabulek da adresu
>serveru domeny bleble.cz, a tam uz se o vsechno stara lokalni spravce,
>ktery muze spravu svych subdomen dalsich urovni (blabla.bleble.cz)
>delegovat zase dal.

Presne tak jsem to myslel. Asi jsem se spatne vyjadril. :-)

> [...]
>
>+-------------------------------------------------------------------+
>| Kamycka 1068             |                                        |
>| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
>| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
>| fax. (02) 338 3325       |                                        |
>+-------------------------------------------------------------------+

> A proc ne? Proc by nemohl podat zadost o MX zaznam? My mame www
> server, tak mame zaregitrovanou domenu hobit.cz a v ni pouze www

Netvrdil jsem, ze to nejde. Jen se mi to zda trochu neprakticke pokud se
jedna o jeden pocitac (jednoho uzivatele).

> Bye
> Stan /\
>
> Stanislav Koci			e-mail: bilbo at hobit.anet.cz
> HOBIT s.r.o.			http://www.hobit.cz
> Nad Primaskou 35		tel.: +42-2-7821300
> 100 00 Praha 10		fax: +42-2-7821968
> Czech Republic			fido: 2:420/55

| David Rohleder                            e-mail: davro at fi.muni.cz    |
| Karla Capka 2348                                                      |
| 697 01 Kyjov                                                          |
| Czech Republic                                                        |