Problemy s Pegasus mailom pre Windows

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Mon Mar 11 09:38:01 CET 1996

Dne  8 Mar 96 v 8:28, Vysehradsky Jan - CIKS, l.599 uvedl(a):

> Kdyz uz jsme u problemu s Pegasem, me zase dela problemy s W95, kdyz
> jsem priattachovan na vice serveru. On mi totiz hleda postu na svazku
> SYS serveru, na kterem vubec posta neni, a tim padem skonci chybovou
> hlaskou. A nemohu ho donutit, aby si osahal ten spravny server.

PMAIL -p <pref. server>            (BTW, poradil mi to PMAIL -?)
Mozna by to take slo ovlivnit pomoci "Start in" directory (v properties ikony
programu) - tusim, ze  pouzije ten server, kteremu "patri" adresar, ve kterem
startuje.

                                                DL

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ