WWW stranky

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Mon Mar 11 10:08:48 CET 1996

> Jednu mas napr na: http://www.anet.cz/encode/skofin/main-c.html?win
>
> Taklhle nejak ji mam v adresari. Jine neznam, zkus Yahoo, ... heslo car

Ja som bol pred par dnami na Autosalone v Zeneve a zhodou okolnosti
som mal moznost sa trochu "pohrat" s pristupom k Internetu, ktory
ponukali niektore automobilky.
Pokial si spominam, tak to boli Mercedes-Benz, Fiat a Opel.
Standartne ponukali stranky tykajuce sa ich firmy a pokial mozem
posudit, tak asi najlepsie to mala premakane fa. Mercedes.

Neviem teraz ich presne adresy, ale skuste pokusne nieco take ako
odkaz na Biely dom je http://www.whitehouse.gov/
Viem, ze to boli odkazy na server v Amerike.

Drzim palce.

R.