WinPmail & cestina

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Wed Mar 20 08:17:35 CET 1996

Dne 18 Mar 96 v 19:06, napsal Michael Macek:

> Vazeni netaci,
>   nevite, zda jde prinutit WinPmail, aby korektne zobrazoval a odesilal
> maily kodovane v cestine dle ISO 8859-2 misto kodovani Wokenic?

Tabulky jsou na

ftp://ftp.fee.vutbr.cz/pub/msdos/pmail/local/wpmcztab.arj

kod ISO-8859-2 si musite v souborech PMAIL.INI (a PMDFLTS.INI)
opravit libovolnym textovym editorem, pripadne pouzivat utilitku
PmCpage, kterou mozno nalezti na Simtelech a novejsi na vyse uvedenem
ftp.

>   V distribuci winpmailu jsem sice nalezel nejake prekladove tabulky, ale
> jiz zadnou dalsi dokumetaci, ktera by rikala co a jak, jsem nenasel.

Ta dokumentace je u vyse uvedeneho programu a pak samozrejme u ceske
lokalizace DOS-Pmailu.

> Zdravi
>   Michael Macek

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |