konektivita bohemia.net

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Wed Mar 20 08:23:55 CET 1996

According to Pavel Janecek:
> Nevite nekdo jestli se neco deje s konektivitou bohemia.net, potazmo
> datac? Pracuje se na peeringu s cesnetem? Chodit do Ceska pres Viden a
> Karlsruhe mi pripada ponekud zcestne. Nehlede na to, ze se to ponekud
> coura.

V lednu na seminari ke Dnum otevrenych dveri do Internetu Ing. Lorman rikal,
ze linka mezi CESNETem a Datacem lezi. Problemy pry byly jen s tim, jak to
preroutovat a fungovat to snad melo nekdy na prelomu ledna a unora.
Zacatkem brezna na UNIX Salonu jsem ale mluvil s kymsi na jejich stanku a
bylo mi receno, ze to nefunguje a ani v dohledne dobe nebude, protoze by na
to potrebovali novy router.
Tak nevim....

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   Computer Press              |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |