News server shareware

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Mar 21 09:03:29 CET 1996

In article <199603201839.TAA26083 at ns.felk.cvut.cz>, mkre at oku-ck.cz
says...
>prosim, poradte mi shareware pro News server pro Windows NT nebo SCO
>Unix. Rad bych ho pouzival pro vnitrni potrebu (Intronet).

Pro Windows NT existuji v podstate 2 NNTP servery:

NNS
===
Ten v posledni dobe zmenil autora. Jinak skoro rok nebyl zadny
progress, napr. neumi XOVER (coz je metoda, kterou cte news Netscape
Navigator). Pouzivaji ho v Hradci na news.faf.cuni.cz. Tady je zprava
z news ze zacatku brezna:

Check out http://www.netmanage.com for the freeware version of Network
News Server (NNS) for NT.  I think the latest is v2.07 now.  Works
great, and this version is freeware.

DNEWS
=====
Tento server je komercni, ale pro vzdelavaci organizece je zdarma.
Ma nektere pozoruhodne vlastnosti, jako je sucking feed (incoming
feed si zajisti jako neewsreader, a to jenom u tech skupin, ktere
nekdo cte, samozrejme umi i ihave) a dynamicka expirace v zavislosti
na zaplnenosti vyhrazeneho prostoru. Pouzivame ho na news.cvut.cz.
Vyznacuje se neustalym vyvojem a velmi rychlou opravou ohlasenych
chyb (1 - 3 dny) a zapracovavanim pozadovanych vlastnosti.
Je k nalezeni na
 ftp://ftp.std.com/ftp/vendors/netwin/dnews/
 http://www.net-shopper.co.uk/software/nt/nntp/index.htm

--
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC