Upozorneni - cas. CONNECT!

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Thu Mar 21 09:28:59 CET 1996

According to Michal ORAVA:

> Dovoluji si Vas upozornit (a varovat) na neserioznost casopisu
> CONNECT! (orientovaneho na site a komunikace). Pocatkem tohoto roku
> jsem si s potesenim zakoupil jeho prvni cislo a prostrednictvim
> prilozene slozenky si jej take predplatil. Bohuzel jsem dalsi cislo
> (unorove) nedostal, a to ani po dvoji urgenci (e-mailem). Na moje
> dopisy se nikdo z casopisu CONNECT! neobtezoval ani odpovedet (pritom
> min. jeden z nich zcela jiste cetli - dostal jsem RCPT)...

Dobry den,

mel bych asi nechat odpoved na pana sefredaktora, ale protoze mam s timto
casopisem "neco" spolecneho, neda mi to neodpovedet.
Predne, nevim komu jste psal - zrejme panu sefredaktorovi. Pokud je to tak,
vezte, ze je maily relativne zahlcen a neni myslim v jeho silach odpovidat
na dopisy tohoto typu. Predevsim to ale neni ani napln jeho prace, mozna by
proto bylo lepsi, kdybyste treba zkusil zavolat do Computer Pressu a
domluvil se s nekym z abonence (kontakt mate i v 1. cisle C!). Nechci nic
shazovat na jine, ale samotne nedoruceni casopisu nemusi byt zpusobeno tim,
ze Vam nebyl poslan - mohl se ztratit cestou atd. Zkuste proto prosim
zatelefonovat, snad se cela vec vyresi a nebudete mit duvod k nespokojenosti.

Neodpovidal bych touto cestou (pres konferenci), protoze je to skutecne
off-topic. Na druhou stranu, vzhledem k puvodnimu prispevku to snad je
pochopitelne.
Snad se nam tu opet nerozviri "casopisovy" flame war, jako jiz nekolikrat
drive v pripade casopisu Bajt.

Zdravi,

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   Computer Press              |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |